Gradering og vintersamlingen 2023

Postet av Ålesund Ju Jitsu Klubb den 4. Des 2023

Ny uke og vi er tilbake til normal timeplan i vår egen hall frem til 18. desember som er siste dag før Jul for JJ-Barn og JJ-Ung. JJ-voksne har trening frem til og med onsdag 20. desember men med mulighet for endrede tidspunkt. JJ-Ung kan også delta på denne timen om ønskelig.

Graderinger:
 JJ-Ung har stripe og beltegradering onsdag 13.12.23 fra Kl. 18.00

JJ-Barn har stripe og beltegradering mandag 18.12.23 fra Kl. 18.00

JJ-Voksen for de som har hvitt, gult og oransje mandag 18.12.23 fra Kl. 20.00

Viderekomne voksne fra grønt til sort avtales med trener…

Vi gjør oppmerksom på at minimumstid og minimumsoppmøte må være innenfor for å gå opp til gradering. Er du usikker, hør med din ansvarlige trener.

Vil vil også takke for en fantastisk treningssamling i helgen og tusen takk til alle som møtte opp. Nesten fult hus på voksensamlingen, men noe redusert fremmøte på barn/ ungdom. Men tilbakemeldingene var bare positive og de roser klubben for flott progresjon fra hver gang de besøker oss.

Rune har besøkt oss jevnlig men det er hele 12 år siden Karl-Fredrik og Rune besøkte Ålesund Ju Jitsu sammen, og vi ble enig i at det ikke skal gå så lenge til neste gang. Så det er bare å glede seg til denne duoen dukker opp neste gang. 😊

Mvh: Trenerteamet

JJ-Barn lørdag