Nye drakter har ankommet

Postet av Ålesund Ju Jitsu Klubb den 1. Okt 2023

Skal du ha ny drakt, bytte ut den gamle eller bare supplere med en ekstra drakt? Nå har vi skapet fult i alle størrelser.

Vi har nå fått inn to nye type drakter med ny layout. Begge draktene har broderte logoer, to på bryst og en på rygg. Draktene er av 100% bomull og i 12 Oz som er ett middels tykt bomullsstoff.

"JJG–Edition 2024" er en tradisjonell Ju Jitsu drakt med «glatt» overflate og er en allround drakt for alle, -barn, unge og voksne både for nybegynner og viderekomne. Buksen har strikk i livet.

"JJG-Edition 2024 Elite" er en drakt for viderekomne eller de som vil ha det lille ekstra… Drakten er vevd på en spesiell måte så den får en ru overflate som transformerer effektivt bort svette under trening og tørker fortere. I tillegg har denne drakten noen forsterkede detaljer og mørke grå innersøm på armene og bukseben. Buksen har snøring i livet med en tykk og myk snor som er lett å knyte og behagelig å bruke.

Draktene kan sees, prøves og kjøpes på din neste trening.

Priser er som følger…

"JJG-Edition 2024" for barn og unge. Kr. 650,-

"JJG-Edition 2024" for voksne. Kr. 1050,-

"JJG-Edition 2024 Elite" for voksne. Kr. 1400,- (Finnes i str. 165 - 200)